mandag 16. desember 2013

Jula kommer bare en gang i året


Juleavslutninger, julehilsener og juleshow preger tiden nå og innvirker sterkt på jobben disse siste ukene før jul. Her forrige uke var det to julelunsjer for ulike prosjekter og så bar det til julesamling på Kragerø Spa sammen med bare bra damer fra torsdag til fredag.  

Kjersti Stordalen, Mette Semb Marklund, Cecilie Berg Halvorsen, Anita Bjørbek, Frøydis Garmo Hovden, Eli Ducros mfl. som kom etter at bilde ble tatt.

 

Denne uken er jeg i tenkeboksen, jeg har i flere år tenkt å sende en innholdsrik, hyggelig og klok julehilsen til samarbeidspartnere og oppdragsgivere. Jeg har også lenge pønsket på å komme på og gi ut en juleoppmerksomhet som blir lagt merke til, som også bør si en del om hva Kunstgjødsel står for og som samtidig forteller noe om hva vi har utrettet i løpet av året. Jeg har spart på noen gode eksempler og lagret dem i en egen juleidèmappe på PCen. En husker jeg spesielt godt, den ble levert personlig på døren hjemme for to år siden, det var en pakke med te, krydder, oppskrift og pepperkake til å ha på tekoppen, alt estetisk og lekent presentert og levert av Bache Design (www.bache.no). Denne julehilsenen skilte seg ut og fortalte meg en historie om en industridesigner med sans for helhet og omtanke.  

I år som i fjor og året før er jeg for sent ute for å gjøre et bra julestunt. Jeg satser tradisjonen tro på fine, personlige innpakkede pakker til de beste samarbeidspartnerne mine og svarmail med ønsker om god jul til oppdragsgiverne mine. Men i år skal jeg også gjøre noe originalt – nemlig bruke min nye kanal bloggen for å spre mine former for julehilsener, følg med, følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar