mandag 19. mai 2014

Kryss i taket


Sist uke kjente jeg på en gammel god følelse – at jeg liker å fordype meg!  



Blir litt sliten i øynene av all lesingen....
Det er ikke så ofte lengre at jeg får anledning til virkelig å dukke ned i et temafelt og sitte time etter time å skrive en lang tekst/notat. Det å lete frem til ulike og gode kilder, og kanskje mer eller mindre tilfeldig finne gull - som forsterker og underbygger teksten.
Jeg sitter og lager tabeller og gant- skjemaer over økonomi og handlinger.  Prøver igjen og igjen til det går opp – får det til å harmonere med ambisjoner, mål og realisme. Endelig så sitter det, jeg er klar til å presentere resultatet av noen dagers intens jobbing. Tenk det uten noen forstyrrelser, ingen møter, telefonen skrudd på lydløs og stille i mailbokser før 17 mai…

Veldig takknemlig for at dette er en del av jobben min også!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar