mandag 30. juni 2014

Det går altid et tog


Opp i otta og på Gardermoen, Radisson Park Inn klar for styremøte 09.00 


Jeg velger å ta toget, da jeg ser at det ikke er så veldig mye tid å spare på å ta bilen. Dessuten så har jeg ikke forberedt meg. Det får jeg rikelig med tid til på togturen; 3.15 timer.

Toget er av de som har fått Reddot prisen og jeg velger komfort, kr. 478 kr. takk. Vindusplassen, i riktig kjøreretning og fireseter alene er ikke å forakte, aviser og kaffemaskin gir meg godfølelse. Jeg får arbeidsro, henter frem papirene til møtet og leser meg opp.

Etter en liten 5. min. spasertur er jeg fremme ved hotellet og deltar på møtet. Det avsluttes rett over kl. 12, og vi lunsjer frem til folk må gå til videre arbeid.. Jeg setter meg på toget igjen 13.03 og får nye timer med arbeid – nyter togjobbingen!    
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar