søndag 4. august 2013

Å falle mellom to stoler


Å falle mellom to stoler

Sommeren er over; jeg liker å ta fatt på høsten og å være på hjemmekontoret igjen!
 
 
 
Jeg har lenge tenkt på å skrive en blogg. Om jeg skal være helt ærlig så har jeg egentlig hatt ambisjoner om å skrive en bok. Jeg har fortsatt den ambisjonen, men jeg starter med blogg.

Denne bloggen skal fortelle litt om min jobbhverdag på kontoret hjemme, ute hos mine kunder og sammen med mine samarbeidspartnere.
 
Det kan vel tenkes at jeg faller mellom to stoler når jeg forteller at jeg liker/liker å være:
  • Tenke og handle strategisk og helt følge lysten
  • Være langsiktig og kortsiktig 
  • Være med i de riktige nettverkene og delta på de viktige møtene som styrker min bedrift for så å være sammen med venner jeg har kjent hele livet eller nye venner som jeg absolutt ikke finner slike steder
  • Mange fagrelaterte bøker, artikler etc. og helt teit og lett underholdning
  • Være ute å treffe nye folk og være bare hjemme en hel dag    eller to for å bare jobbe
  • Jeg liker ordspill, ord og uttrykk som ikke er så vanlige og korte lite utbroderende svar
  • By og bygd  
  • Design og unika og masseprodusert
  • Legge seg tidlig, stå opp tidlig og få mye ut av dagen for så å legge seg sent og stå opp sent (dog aldri lenger enn 10.00!)
 
Noe bare liker jeg:
  • Tidsplaner og ikke noe annet
  • Lister og ikke noe annet
  • Ha oppsatt hår og ikke noe annet (med unntak av om natten) 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar