lørdag 10. august 2013

Ulikt på tapetet


Uke 32:


 



Jeg sitter med reiseregninger, har sittet og sortert en del denne uken, og det blir tydelig hva jeg bruker jobbetiden min på. Det går igjen opp for meg hvor hektiske, utfordrende og morsomme dager jeg har. Disse dagene skal jeg fortelle mer om i bloggen utover høsten…


Reiseregninger tar tid, det stjeler tid fra mye annet jeg vil, burde og skulle gjort før sommerstillheten er over og møtekalenderen er full av arbeidsmøter, idemøter, overføringsmøter, oppstartsmøter osv. 

Første arbeidsmøte starter allerede på tirsdag. Her er det rett på, høsten skal planlegges, målet er at Seniorressursen – en mentorordning for kulturbedriftene skal bli ennå bedre og bre om seg i flere regioner. Og etter møtet, ja da er det notat og justeringer i div. dokumenter som skrives, telefoner som ringes, oppfølgingspunkter som plottes inn i kalenderen eller tas tak i med engang. Slik går to dager, kanskje fler… 


På kveldstid får jeg opplæring pr. telefon med Me & I. Høstens kolleksjon ankommer og jeg henter den på nærbutikken. Jeg liker spenningen som følger av å ikke vite hva som er oppi eskene ennå og til snart suse avgårde for å treffe en gjeng med nye og garvede klesselgende damer på en søndag i Oslo. 









 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar