onsdag 26. mars 2014

Ingen er så brukbar som poteten


Jeg har drevet firma i over 12 år nå. De siste fem – seks år har jeg forsøkt å gå fra å være en «kulturpotet», som kan skaffe finansiering til de fleste og tilbød prosjektledelse, til å smale inn.  

Fortsatt husker nok mange meg fra noe av det jeg drev med for mange år siden. I forrige uke skrev jeg om at jeg ville ta noen grep for å vise flere hva min nisje er nå. Jeg vil blant annet formidle det budskapet ved å prioritere mer dødtid på kalenderen for å få til flere kaffeprater med mennesker som jeg ikke kjenner ... ennå! 

Jeg har tenkt å følge opp forrige ukes innlegg på bloggen med å vise frem en redigert utgave av den oversikten jeg presenterte på kaffemøte forrige uke og som jeg tenker skal være et utgangspunkt for liknende kaffeprater fremover:

 

Tilbyr/jobber for:
Målgrupper:
Kundeeks.:
Drømmekunder:
Bedre rammevilkår
Kulturbedrifter og kvinnebedrifter
Bedriftsforbundet
Flere medlemsorganisasjoner
Utvikle gode virkemidler
Kulturbedrifter og kvinnebedrifter
Seniorressursen - mentorer for kulturbedrifter
og Nettverkskreditt Telemark
Flere kommuner/regioner og departement
Tilrettelegge for nettverksbygging
Kulturbedrifter, annet næringsliv, studenter og offentlig administrasjon
Seniorressursens mentorkafe
Nasjonale møteplasser
Kompetanse om kulturbedrifter
Studenter, offentlig administrasjon, politikere og øvrig næringsliv
Larvik Kulturråd
og Høgskolen i Telemark
Flere fylkeskommuner og kommuner
Strategiske råd og kompetanse om inntjeningsmuligheter for kulturbedrifter
Kulturprosjekter og kulturbedrifter
Kulturprosjekter og kulturbedrifter
Sparebankstiftelser o.l.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar