fredag 19. desember 2014

God jul og godt nytt år


Julehilsenene renner inn og jeg klargjør Kunstgjødsels egne julekort. Det er ikke noen tradisjon, men jeg har tenkt at det er på tide å skape en ny i firmasammenheng. 

Julekortet har blitt til med god hjelp av de flinke damene; frisøren Rita på Studio Borgåsen som laget «høyballfrisyren» og ikke minst Pernille som står for designet. Selv er jeg veldig fornøyd med resultatet!


 
Det har blitt noen «gaver» på forskudd for prosjektene som Kunstgjødsel er engasjert i:


·         16 des. fikk vi greie på at "Mentorordningen for kulturbedrifter" nådde opp med en ny kvalifiseringssøknad til Oslofjordfondet. Styret innvilget støtte til oss og vi var en av kun fem som fikk det, (16 søkere totalt, der de aller fleste var typiske industri/tekniske søknader).   

 
·         17. des. ville Larvik kommune tegne kontrakt med tanke på oppstart av mentorordning der fra og med jan./feb. 2015


Året 2015 ser med andre ord lyst ut med full kalender.  

Jeg tror at jeg har fått sagt god jul til de fleste på diverse julelunsjer, julebord og julesamlinger fra november til sist nå 15-16 des. Det har vært fine, ulike og unike opplevelser med alt fra innlagt teaterforestilling i lunsjen, pakkelek på Kragerø spa til et realt arbeidsmøte med innlagt frisk tur ute ved havet.
Gleder meg til nye opplevelser i 2015!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar